Monday, March 8, 2010

Ayah Pin ada Muka Buku????


Ms duk bka blog milo suam td, tbca la psl event ni...Ayh Pin ada fb???biar btul..Haiya..Umat Islam kna bhti2 tau..


Ayah Pin pun dah ada Facebook



Ayah Pin pemimpin utama ajaran sesat yang mendakwa dirinya wakil dari kerajaan langit kini dikesan telah mempunyai akaun Facebook nya sendiri. Ayah Pin dijangka akan meneruskan dakwah-dakwah sesatnya di facebook pula.

Ayah Pin telah dengan rasminya mengistiharkan dirinya keluar Islam pada 2 Ogos 1998. Berikut ialah akuan bertulisnya.



Korang jangan ada pulak yang terpengaruh dengan Ayah Pin bengong ni ye keh keh keh dia ni dah memang bangang tak boleh diajar. Penganut-penganut agama dia lagilah bodoh jangan ada yang nak jadi bodoh pulak ye. Ini pula screenshot Facebook Ayah Pin. klik untuk membesarkan image.


Nuffnang Ads




CiLiK©: Ayah Pin pun ikut perkembangan Teknology gak keh keh keh lucu. Em sape tahu kat mana ayah pin sekarang ni ye? Tak kena tangkap ke? Susah sangat ke nak tangkap dia ni?

2 comments:

•✿•fitri ain•✿• said...

kat langit pky fesbuk ye..haha!
ne bkn ayh pin betol neh..
ad org sesaje buat neh~
;)

tig tag tig tag

yuSLaiLi said...

xtau la....hehe...tp frends dia dh rmai...xpn pgikut ayh pin yg msih tgar...o.0

Love is...
© LiFia - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace